søndag 10. april 2011

Helgas bruktfunn


Det ble kanskje ikke den helt store fangsten denne helga, men etter å ha besøkt tre loppemarkeder og en antikkmesse ble i hvert fall dette med meg hjem.
Plansjen, brosjen og den broderte duken fant jeg på antikkmessa i Eikhallen. Skål med lokk, "easter chick" i originalinnpakning, Höganäs-krukka og skapet kjøpte jeg på loppis.

Höganäs-krukka må sies å være helgas kupp til 30 kr! Dama jeg kjøpte den av unnskyldte seg nesten når hun fortalte hvor mye hun skulle ha for den, men det var jo tross alt "en litt mer kvalitetsting". På antikkmessa kostet en identisk krukke i litt dårligere stand 250 kr. Et kupp altså!

Skapet hadde jeg tenkt å male kanarigult og bruke som TV-benk, men det er nok litt i minste laget. Kanskje jeg kan gjøre det om til servantskap en gang i fremtiden når badet skal pusses opp.

Riktig god søndag - håper sola skinner der du er ♥

7 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Så fine funn!!
Likte spesielt godt den plansjen *ønsker meg* !!!
Gøy med loppis! Var på et par stykker i går,men tenkte å holde meg unna i dag!;)
Finfin søndag til deg!
Klem:)

Rosa sa...

Hvilken LYKKE å finne bloggen din! Så utrolig fin, nydelige bilder, og vi bor i samme by!! :-D
Legger meg selvsagt til som følger, og gleder meg til å følge deg videre!

Ha en fortryllende søndag!

Klem, Rosa

PS: Sleng deg gjerne med på min lille Give Away om du vil, trekning til lørdag.

Kaptein Biff sa...

dør av misunnelse på den kyllingen!

Christine C sa...

Guri så mye fint du har fått tak i! Skulle gjerne ha kommet over en slik plansje selv, og den kyllingen var jo uimotståelig :-))
Ha en fin søndagskveld.

Groskro sa...

Fine bruktfunn! Det skapet var jo kjempefint :-)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så fin kommode!! Fant noe lignende :)

Og skoleplansjen din var kjempefin!!

Klem fra Stine

Anonym sa...

Takk for komentar:)

Likte plansjen din veldig godt♥
Og skapet- det blir sikkert lekkert med maling!!

Ha ei fin ny veke!

Klem anita