onsdag 9. juli 2008

Take it or leave it

Det siste året har jeg vært en ivrig leser av diverse mote- og interiørblogger. Selvsentrert og oppmerksomhetshungrig som jeg er, har jeg nå anskaffet meg en egen blogg. Her kommer jeg til å legge ut ting jeg liker og fascineres av, og hva som ellers måtte skje i mitt mer eller mindre (u)interessante liv.

Hvis du synes jeg har noe å komme med; velkommen skal du være!
Hvis ikke; adios...

Det jeg ønsker meg aller mest akkurat nå er lysestaken "Little Joseph" fra tsjekkiske Qubus Design, den søte (og noe creepy) lille karen er laget av porselen og har håndmalt ansikt. Siden jeg skal til Praha i september, er sjansen stor for at han kommer til å bli med meg hjem i kofferten. Vet også at den lille søtnosen er å få kjøpt bl.a. hos Kvist i Oslo.

Foto: Qubus Design

Ingen kommentarer: