lørdag 27. november 2010

Girlander med snøkrystaller av kakepapir

Jeg synes kakepapir er så utrolig fint, og har alltid en liten bunke liggende i kjøkkenskuffen. Nå har imidlertid noen fra samlingen kommet opp på veggen, og de er brettet til yndige snøkrystaller. Idé fra The Happy Home via Prydelig
Man trenger snor, kakepapir i to forskjellige størrelser (3 stk til hver snøkrystall), lim eller dobbeltsidig tape og papirklemmer.


Brett de tre kakepapirene som vifter. Brett viftene på midten og lim to av endene sammen - bruk en papirklemme så det ikke går opp. Lim de tre delene sammen, og snøkrystallen er ferdig. Jeg laget tre store og fire små til min girlander.

17 kommentarer:

malu sa...

Vakkert:o)

Tove sa...

De var utrolig vakre!!

Blandet loft sa...

Så fint!!

Christine C sa...

De var kjempefine! Takk for tipset :-))

Groskro sa...

Det var en god idé, og så fint det ble :-)

Janne sa...

Supersøte!

Haust sa...

Nei, no må eg visst sjå å få skaffa meg nokre kakeserviettar! Så fint!

Christine sa...

wow, for en nydelig girlander du har laget deg :D det ble kjempekult!

Åshild - prydeligbloggen sa...

Oi, det var kjempefint å henge dem på rad sånn! God ide, nå tror jeg at jeg må lage enda flere... :)

Åshild - prydeligbloggen sa...

PS! elsker bildene fra kjøkkenhylla di på innlegget under. Og asjetten med harald og sonja. SUKK!

Solrosa sa...

Det ble veldig fint! Tror jeg stjeler ideen! :)

Ha en fin helg!

mvh Solrosa

till-vidas-ara sa...

*** God Jul ***

Kramar Lycke

Hanne sa...

Åh - så nydelig!

Kaptein Biff sa...

hei, fant bloggen din via et google søk, så mye fint! Følger deg videre :)

MøbelPøbel sa...

Så nydelig! Og så fin blogg du har! Her har jeg ikke vært før..
Gleder meg til å rote i arkivet ditt;)og legger meg til som følger i samme slengen.
Klem Pøbelen

Project Vibes gate sa...

vedstativet er kjøpt på kvist i oslo - kvist.no! :)

Jeanette sa...

Hvor har du kjøpt kakepapiret ? Er ute etter de små.