fredag 25. november 2011

Så vidt igang...

...med å lage litt julepynt.


Jeg har funnet frem gamle juleutgaver av Boligliv, som jeg fortsatt finner mye inspirasjon i. Jeg har blant annet heklet en lue til en av bambiene mine.


Filtkulene er fra Søstrene Grene.


Jeg fant også en oppsrift på en minikrans som er heklet med remser av tyll rundt gamle armbånd. Jeg hadde ikke tyll for hånden, så jeg heklet med silkebånd.



Til sist et tips til alle fluesoppfans (jeg vet det er en del av dere der ute); disse fluesoppene i glass kjøpte jeg på ICA Maxi til 60 kroner for 4 sykker. De hadde også epler, ugler og fluesopper med klypefeste til fine priser.

13 kommentarer:

Sigyn sa...

Så søte luer til Bambi da!! Tusen takk for tipset med julepynt på ika maxi!! Tror jeg må ta meg en tur dit i morgen :) ha en fortsatt fin fredagskveld og en god helg! :)

Johanna Stålros sa...

Åhh så pyssligt och inspirerande!! Kram Johanna

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så fin blogg du har,med masse herlige farger :)
Her kommer jeg tilbake :)
Ha en god helg!
-Beate-

Hennes sa...

Hei.

Søte bambiluer, og søt blogg.
Takk for tipset med fluesopp og andre julekuler, turen går til ica i morgen :O)

Ha en fin helg.
Linda

Janne sa...

Herlig! Ble inspirert bare av å se på arbeidsbordet ditt:) Hva skal filtkulene bli til mon tro...? Jeg har også kjøpt sånne, men de ligger ubrukte på glass, så tar gjerne imot tips:)

Klem, Janne

24 sa...

Er så misunnelig på alle som kan hekle! Flink du er :)

ha ein super kveld!
Klem Helene

ps. Stem gjerne på oss inne på boligpluss.no, me håper på å bli månadens blogg :)

Randi sa...

Bilder med masse inspirasjon :)

chili og kjærleik sa...

Så masse fint du har laga - herlig fargerikt arbeidsbord!!

Susanne - Rumfang sa...

Det er jul på den fede måde - med masser af farver!

Doris sa...

Så nydelig og gledelig!

Tins roser sa...

Herlige adventstid og for et frodig hjem du har. Fortsatt god advent til deg.

KLEM

vintagehuldra sa...

Så fin Bambi :D Lurer på om jeg har en slik noe sted i mine gamle kasser hjemme hos mor. Tror jeg må komme meg i vei å finne den snart :D
Ha en strålende uke :)

obat herbal bopeng di wajah sa...

cara menghilangkan lubang bekas jerawat
Obat Herbal Bopeng Di Wajah