torsdag 14. mai 2009

Decoupage


I kveld har jeg limt papir og tapetprøver på bakplata til settekassa
jeg lager. Jeg skal legge på et strøk til med lim/lakk, og så er jeg ferdig
med den delen. Papiret jeg bruker er fra Rie Elise Larsen.

Alle delene til selve hylla er saget til og limt sammen, og i morgen
skal den sparkles. Nå lurer jeg på hvilken farge jeg skal male den i.
Jeg hadde egentlig tenkt til å male den gul, men har gått litt bort fra det.
Rosa? Hvit? Turkis? Det er ikke så lett å bestemme seg altså...

4 kommentarer:

Hanne sa...

Lekre papirer! Det skal bli morsomt å se den ferdige settekassen, tror den blir knallfin.
Ønsker deg god helg og en super 17. mai.
Pludrehanneklem

K sa...

Så fint papir du bruker. Mye fint fra Rie Elise Larsen!

SOLSIKKE sa...

Ah, så fine papirer, hvor får man egentlig tak i sånn?

Stina sa...

Hei Solsikke!

Papiret har jeg kjøpt på Pynt i Porsgrunn som også har nettbutikk (nettpynt.no), og på Appletree i Vibes gate på Majorstuen. De har også mye fint papir i papiravdelingen hos Norway Designs ved Saga Kino.