søndag 10. mai 2009

Snekring og tapetprøver

Jeg holder på med et lite snekkeriprosjekt for tida. Etter å ha sett de fine settekassene som dukker opp på mange blogger om dagen har jeg blitt inspirert - jeg skal snekre meg en settekasse

Jeg fant et par stykker på finn.no, men jeg syntes de var for små og ikke dype nok. Derfor har jeg tatt saken i egne hender.

Jeg skal male settekassa gul (tror jeg) og lime papir og tapeter på bakplata. Og se på de to fine tapetprøvene jeg har fått (takk søs, som spurte mannen i butikken for meg siden jeg ikke turte selv) - den rosa fra Cole & Son med magnolia er jo bare helt skjønn.

I dag må det være stille i borettslaget siden det er søndag - kjedelig - så jeg får ta hammer og sag fatt igjen i morgen i stedet. 

Ha en strålende søndag!

5 kommentarer:

Hanne sa...

Så spennende. Jeg regner med du blogger resultatet etter hvert?
Ha ei flott uke!

Ragna sa...

Det høres ut som veldig masse arbeid å snekre en settekasse! Men jeg skjønner problemet med at de blir for grunne, det blir min settekasse også :-)

Pinnepenn sa...

Lykke til med snekringen, gleder meg til å se resultatet.

frk.B sa...

Så fin blogg du har!
Gleder meg til å se resultatet av prosjektet ditt:)

La luz del norte sa...

Gleder meg til ås e hvordan det blir! Fine tapetprøver! Og, du, jeg er også sånn som ikke tør å spørre om sånt... ;)

ha en fin uke!

Solrosa