onsdag 15. juni 2011

Spisekrok og ny kjøkkenlampe


Her er noen bilder av spisekroken vår. Vi har en delvis åpen kjøkkenløsning hvor spisekroken vender ut mot stua og trappa opp til andre etasje. Stolene er arvet (de hvite) og kjøpt på loppis (den lysegrønne), og bordet er lånt. Slagbenken er Ingolf fra Ikea som jeg har malt blå.   

 Den nye lampa i factorystil er fra House Doctor (ingen overraskelse kanskje, se bare her og her) og gir så fint lys siden den er er blank på innsiden. 

Jeg er fremdeles på jakt etter et teppe til å ha under bordet, og mest sannsynlig blir det et plastteppe - de er så praktiske å ha på kjøkkenet siden de er så enkle å rengjøre.


Og velkommen til nye følgere - nå har det blitt over hundre! Stas!

8 kommentarer:

Veronica sa...

Så nydelig kjøkkenkrok. Og så gøy at jeg datt innom den fine bloggen din. Nå skal jeg titte meg rundt hos deg. Velkommen til meg også.
KLEM

Høytrykk sa...

Så fin spisekrok! Fin sammensetning av farger. Og så mye fint oppe i tallerkenhylla!

Duse Pasteller sa...

LIKER!
Fine lampa!:)
Nattaklem fra en trøtt Janniche...♥

Marit sa...

Utrolig fin farge på benken. Herlig fargemiks ellers også. Veldig koselig krok :) Og ikke minst: Fin lampe.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Veldig fine bilder av nydelige detaljer, som alltid. Veldig innbydende!! Og peoner også da, HERLIG!

Klemmer

Haust sa...

For ein herleg spisekrok! Så mykje fint å feste augene på...

Ha ein finfin junidag!

Johanna Stålros sa...

Så fin!!! Kram Johanna

PillePalle sa...

For en fin krok! Lampen er fantastisk.
Klem, PiPa